Londonresan

2016-03-29 14:39:02

Som jag nämnde i mitt förra inlägg fick jag en resa till London i 18 års present från min familj. Hade kalaset på söndag och sen åkte vi på fredagen, spontant med andra ord! Var lite problem på resan dit för det var problem med vårat plan så vi fick vänta 6 timmar på flygplatsen innan vi fick lyfta.. Men när vi väl kom till London gick allt jättebra! Det var en riktigt rolig resa tillsammans med bara mina systrar. Det var första gången vi gjorde nånting bara vi tre och det var en riktigt bra resa.

London är verkligen min favoritstad, hade lätt kunnat bo och leva i den staden! Trots att jag bara varit där tre gånger känner jag min ändå "hemma" där. Bästa stället på jorden utan tvekan!! Hoppas vi ses snart igen ♥

Att fylla 18 år

2016-03-20 20:36:00

Idag är det 3 månader sen jag hade den bästa kvällen på länge - min födelsedagsfest när jag fyllde 18 år. Hela lägenheten full med mina favoritpersoner, det kunde inte bli bättre än så.

Två dagar senare hade jag kalas för släkten och fick nog de bästa presenterna man hade kunnat önska sig! Min familj hade gått ihop och överraskade mig med att ge mig en resa till London!! Sjukt spontant eftersom vi åkte bara 5 dagar efter jag hade fått reda på det!

Att fylla 18 år var utan tvekan det bästa jag varit med om, skulle vilja uppleva den veckan om och om igen❤️

Bröllop 12/9 2015

2016-03-20 14:55:59

I höstas fick jag chansen att vara med och fota på ett bröllop - mitt allra första till och med. Det gick sådär bra och även om bilderna inte är de allra bästa jag fotat så var det väldigt lärorikt att få vara där. I sommar ska jag fota ett bröllop i Helsingborg, ska bli så spännande och framför allt roligt!! Bröllopsfotografering är verkligen något jag skulle kunna tänka mig att arbeta med i framtiden (tillsammas med nyfödda då!)

Color me RAD

2016-03-17 18:44:00

Samma dag som jag var i Göteborg för att fota den första nyfödda bebisen så var också Color me rad i Göteborg. Sprang loppet 2014 men var inte särskilt imponerad av upplägget, så därför la jag inga pengar på det i höstas utan åkte bara dit för att fota. Var väldigt roligt, spännande att gå runt själv och försöka fånga ögonblick. Även dessa bilder har fått en plats i min fotobok.

Falkenberg strandbad

2016-03-16 14:03:00

Under sportlovet lyxade jag och Lasse till det med en natt på hotell och spa i Falkenberg. Det var verkligen välbehövligt mitt uppe i all skolstress. Tyvärr var jag rätt sjuk när vi var borta vilket såklart inte var så roligt. Men vi hade det ändå jättebra! Hotellet var jättefint med en bra spaupplevelse på ca 2 timmar, pool med utsikt över havet, trerätters middag på kvällen och havsutsikt från hotellrummet. Kunde inte bli bättre! 😍😍

nyföddfotografering

2016-03-15 15:31:32

Även fast jag slutade blogga under en lång period slutade jag inte att fotografera! Sen jag började sista året på gymnasiet har jag arbetat med mitt gymnasiearbete som består av att göra en fotobok med temat människor. Var lite segt i början men sedan fick jag en förfrågan om att göra en nyföddfotografering i September, dessutom i Göteborg! Åkte såklart dit och fotade den lille bebisen (första bilden) och när jag samtidigt var där hos det unga paret fick de besök av en vän som även hon var gravid. Så några veckor senare fick jag åka upp till Göteborg igen och fota ännu en nyfödd! Riktigt roligt och är väldigt nöjd med bilderna. Älskar verkligen att fota små nyfödda bebisar, sååå gulliga!

Studentfest

2016-03-14 16:33:04

I torsdags firade jag och min klass att det endast var 3 månader kvar till studenten! Temat var "ursäkta att jag är sen, jag kom precis ifrån..." och som ni redan har gissat kanske var jag Alice i underlandet. En riktigt lyckad kväll som slog alla förväntningar. Längtar redan till nästa studentfest 😍

Äntligen tillbaka

2016-03-13 21:32:34

Har varit ifrån bloggen i nästan ett år och tyckte nu att det var dags att ta upp den igen. Har fräschat upp designen lite och även laddat ner blogg.se's app så att jag kan blogga direkt från mobilen (kommer alltså inte satsa på att alltid ha bilder från systemkameran).

En utav anledningarna till att jag börjar blogga igen är för att man ska kunna följa mitt liv under de sista månaderna på gymnasiet, men framför allt för att vänner och familj ska kunna följa mitt liv efter studenten! Kan knappt förstå att det är jag som tar studenten om mindre än tre månader... Hoppas att ni vill följa med mig under mina sista månader i skolan och även att ni stannar kvar efteråt för att se vad livet har att erbjuda mig! Haaadeeee